Trainingen

Google Ads (SEA) marketing

Google-advertenties (ook bekend als Pay Per Click of Search Engine Marketing, SEA) is een vorm van een Digital Marketing-strategie die je website boven aan de resultatenpagina van de zoekmachine plaatst via de betaalde advertentiekanalen of betaalde advertenties. In het digitale tijdperk van vandaag doen de meeste consumenten online onderzoek om specifieke producten en diensten te vinden. Google Ads is een krachtige advertentietool waarmee je je klanten online kunt betrekken. Het is betaalbaar (je betaalt alleen wanneer je resultaten krijgt) en vereist geen minimale advertentie-uitgaven.

Belangrijkste kenmerken

  • Up-to-date trainingsmodules
  • Praktische training aangepast aan jouw behoefte
  • Een stapsgewijze handleiding voor het maken van je 1e advertentiecampagne
  • Actiegerichte op-maat strategieën die je tijdens en na de training kunt implementeren
  • Gestructureerd curriculum ontwikkeld door PPC-experts met uitgebreide ervaring
  • Live voorbeelden en casestudies
  • Certificaat van afronding
  • Ondersteuning & coaching na de training

Over de training

Onze interactieve 1-daagse training voorziet je van praktische PPC-strategieën die kunnen worden toegepast op je Google-advertentiescampagne. Je leert vanaf het begin hoe je een maakt. Leer de exacte technieken die we gebruiken in onze klantcampagne om hen te helpen kosten te besparen en hun ROI te verhogen.

Zelfs als Pay Per Click helemaal nieuw voor u is, kunt u uw 1e campagne voor Google-advertenties na de cursus instellen.

De training wordt aangepast aan jouw kennisniveau en behoefte. Vooraf wordt er een inventarisatie gemaakt en een plan van aanpak besproken.

De training wordt aangepast aan jouw kennisniveau en behoefte. Vooraf wordt er een inventarisatie gemaakt en een plan van aanpak besproken.

Tijdens de training leer je:

Standaard training

Wie zou deze workshop moeten bijwonen
  • Bedrijfseigenaren en ondernemers die Google-advertenties willen gebruiken om leads en sales te krijgen
  • Aspirant-ondernemers die hun eigen bedrijf willen starten
  • Digitale marketeers die hun bestaande Google Ads-campagne willen leren of verbeteren
  • Werkende professionals die op zoek zijn naar een loopbaanverandering in de Digital Marketing-industrie
Voorwaarden
  • Elementaire computerkennis
  • Eigen laptop nodig voor de cursus
  • Na de cursus 6 maanden e-mailondersteuning
  • Mogelijkheid om de training tegen een gereduceerd tarief opnieuw bij te wonen
  • Standaard training: Minimaal 4 inschrijvingen per klas om te starten.
  • Standaard training: De klasgrootte is gelimiteerd tot 10 zitplaatsen

Certificaat:

Deelnemers zullen na voltooiing van de cursus worden gecertificeerd.

Beschikbare data en tijden:

Datum in overleg – Tijden van 10:00 – 17:00 uur

FAQ:

Bekijk onze pagina met de veel-gestelde-vragen.

Trainer profiel:

Richard de Graaf heeft al 20 jaar ervaring in webdevelopment, digitale communicatie & online marketing. In eerste instantie heeft hij aan de bedrijfs- en later aan de bureaukant gezeten met zijn eigen bedrijf.

Hierdoor heeft hij veel kennis en ervaring in het online ondernemerschap.
 Met zijn enthousiasme en passie om mensen op te leiden, weet hij te inspireren en te motiveren.

Maatwerk training

Bij de maatwerk trainingen bepalen we je huidige kennisnivo en behoefte en passen de training hier volledig op aan. Van te voren wordt er een audit gedaan waarbij de huidige status van de online marketing wordt geinventariseerd door Ziemo en er worden verbeterpunten aangedragen en vooraf besproken. Zo wordt er een visie en strategie ontwikkeld. Het hoe en waarom wordt tijdens de training behandeld, evenals het praktische; hoe er nu verder mee aan de slag te gaan.

Aanpak training

Tijdens de trainingen worden de deelnemers intensief begeleid. De trainer instrueert, inspireert, stimuleert en motiveert de deelnemers.

Afhankelijk van het programma van de training en of het maatwerk is of niet, stemmen wij af hoe de invulling er exact uit gaat zien. Vooraf heb je daarom altijd een goed beeld van de uitkomst van de training en achteraf wordt er altijd geëvalueerd.

Via de intakefase wordt de werkelijke ontwikkelbehoefte en aandachtspunten geïnventariseerd en geanalyseerd. Deze informatie dient als basis voor de uiteindelijke strategie en vindt meestal plaats in de vorm van gesprekken met leidinggevende(n) en deelnemers aan de training.