Trainingen
Google analytics
Belangrijkste kenmerken
- Up-to-date trainingsmodules
- Praktische training aangepast aan jouw behoefte
- Leer van een trainer die dagelijks Google Analytics gebruikt!
- Een stapsgewijze handleiding voor het instellen van een Google Analytics-account en het gebruik ervan om online verkeer bij te houden
- Actiegerichte strategieën die je tijdens en na de cursus kunt implementeren
- Gestructureerd curriculum ontwikkeld door experts in Google Analytics
- Live voorbeelden en casestudies
- Certificaat van afronding
- Ondersteuning & coaching na de training
Over de training
Tijdens de training leer je:
- Een Google Analytics-account instellen en de code installeren
- De verschillende functies van het Google Analytics-dashboard begrijpen
- Het juiste conversies bijhouden / doel instellen om conversies bij te houden voor je bedrijf
- Google Analytics-gegevens analyseren en implementeer verbeteringen op de website en verlaag het bouncepercentage
- In staat te zijn om de gegevens van het Google Analytics-dashboard te gebruiken om op gegevens gebaseerde zakelijke beslissingen te nemen
- Het succes van campagnes volgen
- Spamverkeer verwijderen en aangepaste meldingen instellen
Standaard training
Wie zou deze workshop moeten bijwonen
- Bedrijfseigenaren en ondernemers die een beter inzicht willen krijgen in hun webverkeer
- Aspirant-ondernemers die hun eigen bedrijf willen starten
- Digitale marketeers die meer willen weten over Google Analytics
- Werkende professionals die op zoek zijn naar een loopbaanverandering in de Digital Marketing-industrie
Voorwaarden
- Elementaire computerkennis
- Eigen laptop nodig voor de cursus
- Na de cursus 6 maanden e-mailondersteuning
- Mogelijkheid om de training tegen een gereduceerd tarief opnieuw bij te wonen
- Standaard training: Minimaal 4 inschrijvingen per klas om te starten.
- Standaard training: De klasgrootte is gelimiteerd tot 10 zitplaatsen
Certificaat:
Deelnemers zullen na voltooiing van de cursus worden gecertificeerd.
Beschikbare data en tijden:
Datum in overleg – Tijden van 10:00 – 17:00 uur
FAQ:
Trainer profiel:
Richard de Graaf heeft al 20 jaar ervaring in webdevelopment, digitale communicatie & online marketing. In eerste instantie heeft hij aan de bedrijfs- en later aan de bureaukant gezeten met zijn eigen bedrijf.
Maatwerk training
Bij de maatwerk trainingen bepalen we je huidige kennisnivo en behoefte en passen de training hier volledig op aan. Van te voren wordt er een audit gedaan waarbij de huidige status van de online marketing wordt geinventariseerd door Ziemo en er worden verbeterpunten aangedragen en vooraf besproken. Zo wordt er een visie en strategie ontwikkeld. Het hoe en waarom wordt tijdens de training behandeld, evenals het praktische; hoe er nu verder mee aan de slag te gaan.
Aanpak training
Tijdens de trainingen worden de deelnemers intensief begeleid. De trainer instrueert, inspireert, stimuleert en motiveert de deelnemers.
Afhankelijk van het programma van de training en of het maatwerk is of niet, stemmen wij af hoe de invulling er exact uit gaat zien. Vooraf heb je daarom altijd een goed beeld van de uitkomst van de training en achteraf wordt er altijd geëvalueerd.
Via de intakefase wordt de werkelijke ontwikkelbehoefte en aandachtspunten geïnventariseerd en geanalyseerd. Deze informatie dient als basis voor de uiteindelijke strategie en vindt meestal plaats in de vorm van gesprekken met leidinggevende(n) en deelnemers aan de training.
