Trainingen
Facebook marketing
Onze interactieve training zal je voorzien van praktische Facebook marketing-strategieën die kunnen worden toegepast op je werk of bedrijf. We behandelen de basisprincipes van Facebook-paginabeheer en nemen je mee door het hele Facebook marketing-proces: advertenties maken, doelgroeptargeting, advertentiecampagnebeheer, conversies bijhouden, remarketing en A / B-testen.
Zelfs als je helemaal nieuw bent op Facebook-advertenties, heb je na het doornemen van deze workshop een goed begrip van Facebook-advertenties.
Belangrijkste kenmerken
- Up-to-date trainingsmodules
- Praktische training aangepast aan jouw behoefte
- Leer van een trainer die dagelijks Social Advertising gebruikt!
- Een stapsgewijze gids voor het maken van je Facebook-campagne
- Actiegerichte strategieën die je tijdens en na de cursus kunt implementeren
- Gestructureerd curriculum ontwikkeld door Facebook-experts met uitgebreide ervaring
- Live voorbeelden en casestudies
- Certificaat van afronding
- Ondersteuning & coaching na de training
Over de training
Onze interactieve training zal je voorzien van praktische Facebook marketingstrategieën die kunnen worden toegepast op je werk of bedrijf. We behandelen de basisprincipes van Facebook-paginabeheer en nemen je mee door het hele Facebook marketing-proces: advertenties maken, doelgroeptargeting, advertentiecampagnebeheer, conversies bijhouden, remarketing en A / B-testen.
Zelfs als je helemaal nieuw bent op Facebook-advertenties, heb je na het doornemen van deze workshop een goed begrip van Facebook-advertenties.
De training wordt aangepast aan jouw kennisniveau en behoefte. Vooraf wordt er een inventarisatie gemaakt en een plan van aanpak besproken.
De training wordt aangepast aan jouw kennisniveau en behoefte. Vooraf wordt er een inventarisatie gemaakt en een plan van aanpak besproken.
Tijdens de training leer je:
- Een Facebook-bedrijfspagina instellen en beheren in Business Manager
- De verschillende soorten Facebook-advertentiedoelstellingen begrijpen en hoe deze van invloed zijn op targeting, optimalisatie van advertentietypen
- Een Facebook-advertentiecampagne maken, variabelen definieren voor advertenties (bieden en budget, doelgroeptargeting, locatie) en advertentiemateriaal voor Facebook ontwerpen(video, carrousel, afzonderlijke beeldadvertenties)
- Beheren en optimaliseren van een Facebook Advertising campagne
- Tools gebruiken voor doelgroepselectie (gedrag, interesses, demografische gegevens, verbindingen, leeftijdsgroepen, talen of locaties, enz.) Voor betere advertentietargeting
- Een Facebook Pixel instellen om doelgroepen voor advertentiecampagnes te meten, optimaliseren en bouwen
- Facebook Insights-gegevens en Facebook-advertentiesrapporten begrijpen
Standaard training
Wie zou deze workshop moeten bijwonen
- Bedrijfseigenaren en ondernemers die hun bedrijf willen adverteren en leads willen krijgen via Facebook Marketing
- Aspirant-ondernemers die hun eigen bedrijf willen starten
- Bestaande digitale marketeers die hun bestaande Facebook marketing-campagnes willen leren verbeteren
- Werkende professionals die op zoek zijn naar een loopbaanverandering in de Digital Marketing-industrie
Voorwaarden
- Elementaire computerkennis
- Eigen laptop nodig voor de cursus
- Na de cursus 6 maanden e-mailondersteuning
- Mogelijkheid om de training tegen een gereduceerd tarief opnieuw bij te wonen
- Standaard training: Minimaal 4 inschrijvingen per klas om te starten.
- Standaard training: De klasgrootte is gelimiteerd tot 10 zitplaatsen bij de standaard
Certificaat:
Deelnemers zullen na voltooiing van de cursus worden gecertificeerd.
Beschikbare data en tijden:
Datum in overleg – Tijden van 10:00 – 17:00 uur
FAQ:
Trainer profiel:
Richard de Graaf heeft al 20 jaar ervaring in webdevelopment, digitale communicatie & online marketing. In eerste instantie heeft hij aan de bedrijfs- en later aan de bureaukant gezeten met zijn eigen bedrijf.
Maatwerk training
Bij de maatwerk trainingen bepalen we je huidige kennisnivo en behoefte en passen de training hier volledig op aan. Van te voren wordt er een audit gedaan waarbij de huidige status van de online marketing wordt geinventariseerd door Ziemo en er worden verbeterpunten aangedragen en vooraf besproken. Zo wordt er een visie en strategie ontwikkeld. Het hoe en waarom wordt tijdens de training behandeld, evenals het praktische; hoe er nu verder mee aan de slag te gaan.
Aanpak training
Tijdens de trainingen worden de deelnemers intensief begeleid. De trainer instrueert, inspireert, stimuleert en motiveert de deelnemers.
Afhankelijk van het programma van de training en of het maatwerk is of niet, stemmen wij af hoe de invulling er exact uit gaat zien. Vooraf heb je daarom altijd een goed beeld van de uitkomst van de training en achteraf wordt er altijd geëvalueerd.
Via de intakefase wordt de werkelijke ontwikkelbehoefte en aandachtspunten geïnventariseerd en geanalyseerd. Deze informatie dient als basis voor de uiteindelijke strategie en vindt meestal plaats in de vorm van gesprekken met leidinggevende(n) en deelnemers aan de training.
